agustos-37-15 Merhaba benim bebegimde 2 ayından sonra çıktı ortaya ceviz büyüklüğündeydi. Bende sizin gibi endişelendim ilk bebeğim çok korkmuştum dr götürdüm hem çocuk dr hemde çocuk cerrahi dr kontrol etti korkulacak birşey değil geçecek dedi bebeklerde nadiren olabilir dedi ağlamaktan ve ikinmaktan çok gazlı bebekti çok aşırı aglamalarimiz vardı bizim. Dr yaşına kadar 2 ayda bir getir kontrol edelim dedi. Ikinci muayeneye gitmeden 4 aylıkken geçti hiç bir belirtti kalmadı. Göbek fıtığı olan bebeklerin genelde söylemesi ayıp hayasinda da su fıtığı olurmuş . Dr bakinca hayasinin su fitigi olduğunu gördü . O da göbeği düzelince düzeldi. Su sesi gelmesi bizde de vardı bağırsak sesiymiş o dr öyle demişti elinle içeri bastırmak için uğraşma demişti. Çevrem sürekli göbeğine para bağla kuşak yap dışarı çıkmasın düzelsin dedi. Dr yapma dedi yapmadim çünkü bağırsakları düğümlenir dedi. Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın. Iciniz rahat etsin düzelir Allahin izniyle. Her bez aldiktan sonra cevresini elle kontrol edin kizariklik sertlik varsa ele gelir dr gosterin. Gecmis olsun saglikla büyüsün bebeginiz🙏