Bizde 31gunluk olduk sancı ağlama çığlık atma aynı durumlar var muayeneye gittik bugün doktorumuz gazdan dolayı oluyor çok normal deyıp damla verdi bugün denemeye başladık bakalım karanlık ortamı ve sessiz ortamı sevıyor gazlı bebekler bilginiz olsun