V8 2022 modelini kullanıyorum,tüm başlıkları var, göstergesi dijital değil ama cok memnunum, normal modda kullandığında da şarjı bitmiyor. Bütce meselesi diğerleri ile ne fark var dersen mesela birinin emiş gücü diğerinden 10 kw fazla gibi gibi… bana gereksiz geldiği icin v8 aldım arkadaşımda v15 var ama benmkini daha cok beğeniyor daha hafif ve emiş gücü arasında da cidden pek fark yok tavsiye ederim hele ki ek gıda döneminde tam kurtarııc