Benim bademciklerim bildiğiniz sırf enfeksiyondu beyaz sarı karışık iltihaptı küçük dilimin altı yemek borum su toplamış gibi minik minik şişlikler vardı. Antibiyotik verdi doktor 5 gün kullandım etkisini 2. Gün gösterdi resmen acıdan konuşamıyordum ve emzirdiğim halde mecbur kullandım