Merhabalar 2aylik bebeğim hiç uyumuyo özellikle gazdan geceleri. Gazını ne kadar çıkarırsam cikariyim yok arkadaşlar uyumuyo heo ağlıyor onu kucağımda tutmaktan dik durmaktan belimi incittim yada tutuldu bilmiyorum tam donemiyorum çok sızlıyor hareket ettirirken sizce ne iyi gelir? Psikolojik olarak çok yıprandim bu arada hem yalnızım bide çok zor