Masajlar, gaz damlası, karnına sıcak havlular, duş, kendim rezene çayı her şeyi denedim bebeğim 2 aylık bi haftadır ağrı çekiyor, çok ağlıyor😢neden olduğunu da anlamadım. Bende de gaz var üşüttüm mü yediğim bişiyden mi oldu bilmiyorum, değişik olarak bu hafta pişmaniye yedim geçen hafta da dışarıda 10 dk çok kalın olmayacak şekilde kıyafetle dolaştım. Önereceğiniz başka bişiy var mı? Zeytinyağı gibi şeyleri ona içirmek istemiyorum, ne yapabilirim 😢