HappymamM Kizlar bebislerimize hiç iburamin cold kullandinizmi bugün doktorumuz yazdı geç saatte farkettim praspektüsünde 6 yaş altı çocuklar kullanamaz yazıyor acaba eczacimi yanlış verdi
TheLatte HappymamM oğlum 3 yaşında 1 ölçek veriyorum o içindeki kaşıkla . Ama ateş düşürücüyle birlikte vermeyin arasında 3 4 saat olsun dedi eczacı .
Hayaletbirisi HappymamM bizede devlet doktoru yazmıştı bende kullanmıştım ama aslında kullanılmaması gerekiyormuş çünkü havale kanallarını açıyormuş ve havale geçirme riskini arttırıyormuş. Sağlık ocağı doktorum da benzer şeyler söyledi
Taricat HappymamM biz kullandık canım öyle yazdığına bakma gerekli durumlarda bebeklerde de kullanılıyor kilosu vs uygunsa için rahat olsun biz defalarca kullandık hiçbir sıkıntı olmadı :)
HappymamM TheLatte İnşallah bir sıkıntı yasamam ilaç vermek istemiyorum lütfen iyileşsin artık çok üzülüyorum gerçekten 😒
Flamingoo HappymamM galiba 6 yaşından küçükler için iburamin zero veriliyordu. İburamin cold biraz daha büyük çocuklar için.
TheLatte HappymamM çok geçmiş olsun. Başka bi doktora daha danışın isterseniz öyle verin içiniz rahat etsin . Malesef etrafta hastalık dolu biyerden mutlaka alıyolar . Tez vakitte sifa versin Rabbim .
balliborekkk HappymamM iburamim zero yazdır sen canım 6 yaş üstü yazıyor ben vermiyorum doktor yazmıştı kızıma ne akılla yazdiysa yengeme verdim yeğenim 1. Sınıfa gidiyor ona verdim ben iburamin zero yazdırdım kızım 2 yaşında