Kızlar doğum yapalı 9 ay oldu ve ben zaten adeti bekliyordum ki spiral takayım 7 ayda adet oldum ve spiral taktım sonra tekrar adet görmemeye başladım yani normlmi anlamıyorum emziryorum bebeğimi ama öyle çok emen bir bebek değil zaten ikimci çocugum ilkinde 4 ayda adet gördüm ve düzenli gelmeye başladı (hamile değilm) doktora gitmelimiyim blmyorum ama adet görmek istiyorum çok huzursuzum