buse232 biz henüz ilk dozumuzu olduk ama herhangi bir şey olmadı ne ateş ne de ishal. zaten hemsiremiz ağır bir şey değil bu belki biraz ateş yapar demisfi çok şükür oda olmadı bizde. ama bebeginizin karnı çok tok olmasın bu sefer damlayı içmez ve içtiğini kusabilir.