Sedagoze Kızım 18 aylık bıngıldağı hala kapanmadı çok endişeliyim cumartesi doktor kontrolümüz var , aynı durumu yaşayan var mı
AliEgem Sedagoze ben yaşadım aynı durumu ama korkmayın bazı çocuklarda 2 yaşa kadar bu durum uzayabiliyor
Alimmihrim Sedagoze 2 yaşı geçerken kapandı bizimde. Oğlum var şuan 9 aylık. Baya açık bıngıldağı. Sanırım o da geç kapanacak
Leylaozdrgt Sedagoze 22 aydan bildiriyorum hala açık 3 faklı doktora götürdüm testler yapıldı sıkıntı yok iki yaşı bekleyelim dediler bekliyoruz bizde
Sedagoze AliEgem küçülmede yok ama uzun süredir , d vitamini de düzenli kullanıyoruz değerleri de normal çıkıyor , sizin kaçıncı ayda kapandı ?
AliEgem Yaklaşık 2 yaşa yakın kapandı değerler ve yapılan kafa ölçümü normal ise sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama içinizin rahat etmesi açısından dr gösteriniz
Sedagoze Alimmihrim herhangi bir sorun olmuyor dimi doktor ne demişti 2 yaşı geçirdiğinde hala kapanmadığını görünce
Sedagoze Leylaozdrgt bekleyelim de kapanmazsa ne olacak acaba merakım o , o zaman var mı tedavisi bişey yapılacak mı
Cisem1_2 Sedagoze internette 24 aya kadar diyor ama yine de telaş etme her bebek farklı onun dışında bişey yoksa normaldir.. benimkide erken kapanacak sanırım 7 aylik az kalmis dedi çünkü .. arkadaşımın 3 aylıkken kapandı ..yani tek başına sıkıntı olmuyor korkma