HavvaSeyma 2 buçuk aylık prematüre bebegım var gece uykusundan kendi uyanmasını sürece kaldırmıyorum doktoruna söyledim uyku ağır basıyor kaldırma dedi bazen 1 de yatıp sabah 7 ye kadar emmedıgı oluyor bazen kendi kendine 2 saatte kalktığı da tamamen ona bağlı ılk ay alarm kurardım sımdı kurmuyorum o uyanınca kalkıyorum sarılık olayı bıttı benim bebegım sütümden doymuyor ztn benı de emmedgı ıcın sağıyorum peşine mama yapmış oluyorum ıctıgı kadar da onu verıyorum