Zinnire benim bildiğim ise bi göğüs tamamen emilmeli
Çünkü ilk gelen ön süt su ağırlıklı
Son gelen süt ise yağlı süt oluyor ve bebeğe kilo aldıran yağlı süt , yani son süt oluyormuş.
Ben misal şöyle yapıyorum oğlum bi göğsü emdi çekti diyelim bi sonrakinden çektiği göğsümden devam ediyorum ki son sütü bitirsin. Bana da emzirme danışmanı aynen böyle anlatmıştı bilginiz olsun