Kızlar selam. Kızım 5 aylık. Tadım yapmak istedim ve 3 gün üst üste yoğurt verdim. Birinci gün 1, ikincisi gün 2 ve Üçüncü gün 3 çay kaşıpı falan. Çok güzel yedi sorun çıkarmadı.
İkinci gün kakası hafif kuru gibiydi ama yeşildi. Bugün üçüncü gün kakası çok kuru gibiydi ve kuruluktan poposuna yapışmış gibiydi. Kabız olduğunu düşündüm. Ama ıkınma vs zorlanma gibi bi durum yoktu. Sonra tekrar bezledim . Bu sefer kakası koyu yeşil, parçacıklı ve sanki mukuslu gibiydi. Ama kıvamı normaldi. Çok huzursuzdu ve ağlıyodu. Kucağıma alınca susuyor yatağına koyunca ağlıyodu. Şimdi 1. Sizce bu Bebek kabız mı oldu?
- Sizce ve bebeğin alerjisimi oldu?
- Şimdi sizce ben 6. ayı mı beklemeliyim tadım için.