PatronBebek sehribannn uyuttum bende tam yaticam baktım bezi şiş uyurken değiştireyim dedim açmamla işemesi bir oldu. Alez kullanamıyoruz eşim çok terliyor
Zlnmst PatronBebek kızım 40 günlük falanken gece emzirirken kaka yapmıştı altını alıyım derken üstüme halıya yorgana yatağa komple sıçmıştı gece saat 4’tü o an yaşadığım şoku unutamıyorum 😂😂😂
Deletedmom_39 PatronBebek aynısını geçen gece saat 3’de yaşadık 😆😆 o günden sonra gece altını açmıyorum
Deletedmom_39 PatronBebek sırf o yüzden gece prima primum care takıyoz canım 300 lira 😱😱 sızdırmıyor. Gündüzde canbebe
Deletedmom_71 PatronBebek HAHA gecen benmde başıma geldi altını açınca zaten durmuyor kucağıma gelmek istedj sarıldı bide bi baktım ki ilik ılık biseu akiyor üstüm başım hep çiş oldu 😄😄😄😄
PatronBebek Deletedmom_39 primadan taşıyor zaten senin bebe 5 aylık şuan prima taşırmaz ama 1 yaştan sonra oda taşırıyor
35lavanta PatronBebek ozaman en güzeli alt açma örtüleri varya pamuklu kendi tarafınıza çarşaf altına ondan koyun 😂
35lavanta PatronBebek sleepyninki uzun 2 tane koy 😂 benim kızım geceleri kaçamak yapabiliyor alez var yinede çarşafın altına onlardan koyuyorum daha kolay oluyor işim 😂
Birberenannesi PatronBebek ayy benim de kızım yenidoğanken bez alana kadar aynı anda hem işedi hem kustu hem sıçtı kombo yaptı koltuğa. O anki şoku hiç unutmuyorum o geldi bak aklıma 😂😂😂
Esleminannsi029222 😅😅 kızım daha 10 günlükken uzerime kaka yaptı ne carsaf ne üst ne baş kaldı her yer battı eşimde yanımdaydı kızım ortalığı batirdi