Merhaba hanimlar Merhaba Hanımlar 4 aylık Bebeğinize gece hangi örtüyü kullanıyorsunuz ben bebeğime bebek battaniyesi örtüyordum fakat şu sıralar bana üşüyor gibi geliyor henüz uyku tulumu alamadım yorgan örtmeyi düşünüyorum ama üzerine çekip boğulursa diye korkuyorum. Gerçi yorgan ağır üstüne çekebileceğini sanmıyorum ama çok kararsızım Siz neler örtüyorsunuz