Nisssss valla benimde 7 aylık bebeğim var kafamın içi çorba. Bebeğime yetebiliyor muyum düşüncesi, eş ile ilgilen, ev ile ilgilen, öyle kimselerle de gorusmem görüşünce insanlar batıyor, bebeğimi opmeye kalkıyorlar hastalık bulaşacak endişesi laf etsen kıralacak derdi, tek kalınca da bebek sosyalleşmiyor derdi, dışarı da virüsler hastalıklar, hergün artan ilaç, gıda, barınma vs maliyetler günümüz de yaşayıpta sağlıklı piskolojoye sahip olan insan yok bence, hepimizi bu devir kaygıya sürükleyerek hasta ediyor.