La_ti_fe aynen benım kızıma da yazdı ıkı aydır kullanıyorum testi yaptırdın mı neye göre yapıyor testı nasıl yapıldığı hakkında bana bu msj atar mısın bız kaka testı ve kan vermıştık farklı bu sekılde anlıyorlar mı acaba ben üniversite de yama testı yaptırdım yumurta çıktı sadece ama bn süt dıyetı yapıyorum