21 aylık doğduğundan beri pamuk kullanıyorum. Islak mendili kullanmaya elim gitmiyor yaa ne bileyim kıyamıyorum. E-Bebek’in baby me markasını kullandık uzun süre, 6 aydır falan İpek kullanıyoruz. Aynı kalitede bir şey fark etmiyor yalnız İpek biraz daha uygun ☺️