Sevim07 4 aylıkken tadımlara başladım önce sebze sonra yoğurt ardından meyve denedim sonra çorba yaptım verdiğim sebzelerden mama ve ek gıda gidiyoruz doktor tavsiyesi ile. Şu an 5 ay 20 günlük 3 öğüne çıkarmamı istedi doktor sabah kahvaltıda yumurta sarısı labne peynir reçel ve biraz muz veriyorum henüz fazla kaçırmıyorum öğlen meyve püresi ve 5-6 gibi ilikli kemik sulu sebze püresi veriyorum mümkün olduğunca zeytin yağı kullanıyorum bebeğim yoğurt sevmedi meyveli yoğurt denedim yine sevmedi ama şimdi hazır yoğurt denedim onu az da olsa sevdi. Zaten bir süre sonra minicik bir çay kaşığı bir bebek kavanozuna dönüşüyor başta hiç yemeyen bebeğim şimdi yiyecek bir şey görünce tok olsa da ağzını şapırdatmaya başladı artık yeni şeyler denemek istiyor ben de yavaş yavaş her şeyi ezerek vermeye başladım çünkü alerjik reaksiyon göstermedi. Zaten tadımların amacı da bu. Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz ☺️