Yazaksami Oğlum doğduğundan beri bebek arabasında hiç durmadı artık yeni yeni oturmaya başladı. Önümüzdeki yaz yada daha sonraları için kullanılıyor mu oturuyor mu çocuklar hiç bilmiyorum alsam mı sizce şöyle pratik birşey?
lceLady Yazaksami 6 aylıktan itibaren baston kullanıyoruz su an 19 aylık. Bence cok pratik cok rahat 2 tane daha vardı onları verdim cok büyük kaba geliyor bana zaten uyumazdı içinde. Baston daha pratik şemsiye gibi hemen katla işini hallet
whitechocolatemochaa Yazaksami 2,5 yaşında kızım var. 3 ay önce baston arabamız kırıldı yine baston aldım. yürüdüğü yerlerde oluyor elbet ama araba daha konforlu geliyo bana kullanıyoruz yani
3310umbozuk Benim kızım 9 aylıkken yürüdü ondan beri de arabayı sevmiyor hep yürüdü sadece uyuduğu zamanlar yatırıyordum içine şuan 2 buçuk yaşında hiç kullanmıyor
3310umbozuk Yazaksami şuan 2 buçuk yaşında evet her yerde yürür benimle daha küçükken uykusu gelince veya yorulunca isterdi arabayı yoksa yine yürürdü