34Merve93 Sab simplex kullanan var mı kac damla veriyorsunuz fayda gördünüz mü oğlum çok gazlı sancılı bir de güncel fiyatını bilen var mı
Feyzosumunannesi 34Merve93 günde 3 defa şaban 15 öğlen 15 akşam 15 damla kullanıyordum kızıma çok faydasını gördüm biogia ile birlikte kullandım fiyatını bilmiyorum bebeğim 20 gunlikken almıştık şuan 8 buçuk aylik
Ayselmiros 34Merve93 merhaba elimde var eğer istanbul esenlerdeyim isterseniz verebilirim ben bebeğim için almıştım 8 damla kullandım sonra dokundu kullanmadım duruyor 5 ay oldu alalı
yuhumgeliy elifff23 oha şoktayım şu an. Kızım 15 aylık doğduğu ilk aylar kullanıyordum geçen sene bu zamanlar falan 85lira mı neydi çok şaşırdım
34Merve93 Feyzosumunannesi Feyzosumunannesi benimde tam 20 günlük aldık bize 3 kere 7 8 damla dediler sizde başlangıçta öyle mi kullandınız ?
Krnkrc Elimde 2 adet açılmamış olarak var bende bebeğim icin kullanırken fazla stok yapmısım bundan 3-4 ay önce 180 tlye alındı o fiyattan isterseniz verebilirim
elifff23 34Merve93 Fazlası karın ağrısı yaptı bizde bebeğinin durumuna göre deneme yanılmayla tutturuyosun en idealini
Feyzosumunannesi 34Merve93 Ben ilk baştan beri aynı şekilde kullandım 15. 15 15 olarak sabah öğle akşam
Tomris-Hatun 34Merve93 2 sene oncwrikizleeim icin kullaniodum inanilmaz bu damla ama muadili var metsil di sanirim onu devlet karsilio aynisi birebir onu al o daha ucuza gelio