Elif2302 Babyhope city yanyana olan arabadan kullanan car mı ? memnun musunuz? N11 de 1084 tlye düşmüş sipariş etmek istiyorum kararsız kaldım
esractn Elif2302 ben kullaniyorum ön tekeri 1 tane olan. Gayet memnunum sadece arabanin bagajina girmesi sıkıntılı