tugbac merhaba, bundan 2 hafta önce aynı şekilde benimde 18 aylık kızımın gözü böyle oldu. Doktora götürdüm damla verdi 2 tane hemen geçti. Doktor anne sütü veya çay gibi şeylerin göze zarar verdiğini söyledi. Kesinlikle kullanılmaması gerektiğini tavsiye edilmediğini dile getirdi. Sizde bir göz doktoruna gidin derim.Hatta gidince süt ve çay ile temizleme yaptığınıza söyleyin. Rabbim şifa versin inşallah 🤲🏻