Sevgili anneler 44 günlük bebeğim var göğüs ucum olmadığı için ilk hafta emziremedim sonra yeter ki doysun diye silikon uç ile emzirdim şimdi çok şükür emiyo nasıl biraktirabilirim sizler nasıl bıraktınız ısrarcı olmayın diyolar meme reddi yapiyomuş nolur fikir verin instaramda sayfalar var emzirme danışmanı ticarete çevirmişler dünya para istiyorlar