Kızlar acil yorum lütfen
Benim 1 yıldır spiralim var bu ay normal zamanımda adet oldum uzun sürdü bittikten 3 4 gün sonra tekrar kanamam başladı ama ilişki sonrasıydı oda bi 4 gün sürdü abdest aldım heralde bu ay adetim uzun sürdü diye düşündüm bir sonraki ilişkide tekrar kanamam oldu oda adet kanaması gibi 4 5 gün sürdü randevu bulamayınca acile gittim vajinal muayenede spiral yerinde ve hiç sorun görünmedi fakat beta değerim 115 çıktı. Daha sonra tekrar doktora gittim normal kadın doğum oda baktı hiç bişey yok dedi beta değerim 70 e düşmüş kimyasal gebelik geçirmişsin korkma bişey yok dedi. 1 hafta sonraya kontrol verdi kan verdim sonuçlara internetten baktım beta 160 olmuş . Yani 1 haftada beta değerim 90 artmış bu ne demek kızım daha çok küçük hamileliğe hazır değilim başına kimyasal gebelik gelen var mı