Merhaba, 5 ay 10 günlük bir oğlum var.4.ay atağını sonuna kadar yaşadık ve sanırım yaşamaya devam ediyoruz .4 aylıktan beri uykuya yattıktan 10 dak, 20 dak yarım saat bir saat sonra derken gece saat 12,1 e kadar uyanıp uyanıp ağlıyordu şimdi 10 gündür bayağı çığlıkla uyanıyor . Neden olabilir çözebilmiş değilim. Geçtiğimiz haftalarda açlıktan ağlıyordu şimdi tokluktan kustuğu da oluyor bir yeri ağrısa gün içinde ağrır şen şakrak. Neden acaba? Uyanıklık saatlerini kaçırıyoruz maalesef uyumuyor memede uyuyor son zamanlarda onu da beceremiyorum bir uyku problemimiz var pazartesi uyku eğitimimiz başlıyor. Ama bu çığlıkla uyanmak ne ? Yaşayan var mı lütfen akıl verin neden olabilir ?:(