Arkadaşlar yakın zamanda bebeğim antibiyotik tedavisi aldı hastanede kendisi 2 aylık bi kaç gündür yapışkan kıvamlı kaka yapıyor bağırsakları da gurulduyor yAni sesler geliyor doktoru aradım BioGaia kullan dedi ama ciddi bişey olur diye korkuyorum acaba ilaçlardan mı yaşayan var mı