sIjunakk bebeğim 3 ay 5 günlük, çılgın gibi el emiyor. aç mı acaba diye mama veriyorum bazen yine de emiyor, tamamen ağzına sokuyor elini normal mi acaba? yoksa aç da anlayamıyorum mu
Mom098 sIjunakk yok hayır elini keşfediyor bı de onun için oral rahatlama oluyor. 4,5 aylık olduk elini bitirdi kemirdi resmen şimdi oyuncaklara saldırıyor resmen rahatlamak için yapıyor benim elimi alıyor kemiriyor.😂😂
Bus_efe_28 sIjunakk o aylarda bizim de sürekli eli ağzındaydı. Biraz daha büyüyünce eli yerine eline geçen ne varsa ağzına sokmaya başlayacak sabredin 😃
Imau sIjunakk bizde 3 aylığız özellikle 10 gündür bu şekilde nasıl şapur şupur emiyor Diğer odadan bile duyuyorum. Dünya da en tatlı şey eliymiş gibi ama normal sorun yok 😊
Asyaveannesi04 sIjunakk çok normal ellerini tanıyor açlıktan değil bir zaman sonra da oyuncakları ve herşeyi ağzına sokucak 13 aylık oldu hala aynı😅