Anneler merhaba.37 günlük Bebeğimde laktoz alerjisi çıktı. Bu durumu yaşayan anneler var mı? Nelere dikkat ettiniz neler yemediniz? Şuan bana çikolata dahi yasak. İçinde süt olan her şey. Sonradan geçiyor mu? Doktorum 6 ay sonra biter dedi ama kalıcı olur diye korkuyorum.