Merhaba 4 ay 11 günlük oğlum var. Babası yurt dışında çalışıyor oğluma tek başıma bakıyorum.
Gün içerisinde oğlumla hep vakit geçiriyorum çok hareketli bir bebek sürekli oynuyoruz, kucakta gezdiriyorum, hareketler yapıyoruz, taklitler vs yapıyorum, kitap okuyorum kısaca elimden gelen ne varsa gelişimine göre bıkmadan yapmaya çalışıyorum. Gün sonuna geldiğinde uyutuyorum haliyle çok yorgun düşüyorum ama o uyurken bile özlüyorum uyansa da onu öpsem sevsem doyasıya diyorum, acaba ona iyi bir anne oldum mı bugün diye kendimden şüpheleniyorum.
Ben mi çok abartıyorum yoksa sizde benim gibi misiniz 😞