Merhaba kizlar
Bebegim 25 gunluk uyku sorunumuz var
2.bebegim fakat herseyi unutmuş gibiyim :))
Emziriyorum kucağımda uyuyup beşiği koymam gerekiyor fakat benjm kiz uyanik nasıl uyutcam kucağımda tutuyorum piş piş yapıp uyutuyorum ama yanlış mı yapıyorum gündüz hep böyle uykuya nasıl alıştıracagim