Kızlar bugün 12 gibi gittim pazara. Bir tane eşofman altı aldım kahverengi içi yumuşacık. Çok sıcak tutacağına eminim. 120₺.
Bir tanede sweat aldım 200₺ onunda içi yumuşacık.
Trendyolda falan gördüğümüz kazakların hepsi var.
Pazarı çok beğendim. Bebeğim küçük olduğu için çok uzun süre kalamadım. Hava aşırı soğuktu bugün.
Havalar ısındığında tekrar gideceğim mutlaka çok sevdim