AbrhamH 3 yaş kız.akşam 5te kreşten aldım ve 1.5 saat boyunca agladı. İlki yolda gelirken peçete istedi yanımda yoktu evde vereceğim dedim. Eve gelene kadar ona agladı, peçeteyi verdim burnunu sildik , zor bela ellerini yıkamaya ikna ettim tam ellerini havlusuna kurulurken yeni havlu istiyorum diye ağladı ( vermedim yeni havlu cünkü o havluyu yeni asmıştım zaten ) sonra üstünü değiştirmek istemediği için agladı , ikna ettim vs sarıldım kokladım dikkatini dağıttım tam hersey düzeliyordu ki düştü. Canı cok tatlıdır, pamuk yatak üstüne düşse düşmesi yeter onun icin yarım saat bu yüzden agladı, agladı da agladı , ben içimden kendimi sürekli ,duyma duyma belli ki zor bir dönemden geçiyor konu seninle ilgili değil , yanında olmaya çalış duyma diye telkin ettim. Yemek hazırlarken evi dağıttı , sonra ev cok dağınık topla diye agladı. Sonra açım diye agladı sonra yemek yemicem diye agladı. Yatana kadar hiç bir sey beğenmeyerek sürekli arıza çıkararak ağladı. Bana git burdan diye bağırmıyor ama onu da eşime yapıyor. Kısa bir günümü okudunuz 😊Neyse baş ağrısıyla günü kapattım. Bitkin bir halde oturuyorum. 8 aylık da hamileyim. Sevgiler 😬🌸