Alininannisi Merhaba Bebeğim 15.ayına girdi ve hala diş çıkarmadı,alt iki dişinde beyazlık var ama kabarma veya belirti henüz yok sizde yaşadınız mı?
Baharkuzey Alininannisi benim oğlum 9 aylıkken çıkardı ama bizim doktorumuzda 16-18 aya kadar normal demişti
Bisaniye Alininannisi ne kadar geç o kadar iyi 👍benim 16. Aydan sonra çıkmış dişlerim. 32 yaşındayım daha bir tane çürük, dolgu vs yoktur. Sadece 20 lik dişlerimi çektirdim yamuk çıktıkları için
Alininannisi Minikkelebek doktor 18.aya kadar normal olduğunu hatta geç çıkan dişin daha iyi olduğunu söyledi
Seraptoprak Alininannisi aa ne güzel ❣️ Ama biz 35+5 de doğduk birazcık erken geldi 😊 Alt dişi artık kaşığa değiyor. Üstler çok kabarık bu ara çok fazla huzursuz bizimki
Yelda0861 1 yaşında oğlum hala çıkarmadı ama çok zorluyor parmak hep ağzında kabarık resmen beyaz dişler bile yeri gözüküyor ama hiç gelen Yok 🤷♀️
Cennetinsusu Ya bide bi şey sorcam bnm kızım önceden geceleri emzirirdim geri uyurdu. Şimdi gece uyandığında 1 saat uğraşıyorum uyutmaya. Bazen daldı diye düşünerekten yatağa bırakıyorum hemen uyanıyor. Önceden yapmıyordu. Acaba diş sancısı olabilir mi ? 😒