Şehrine gire degisiyor sanırım ,böyle bı soru daha önce de sorulmuştu… Biz 70gunlukken Hatay İskenderun devlet Hastanesi’nde yaptırmıştık.. benim oğlumdan daha küçük bebekler de vardı,bı arkadaşım oğlunu doğduğu günün ertesi günü ,başka bı arkadaş da 20 günlükken sünnet ettirdi.. gaz sorununa da fayda ediyor sünnet olmaları bence