Kızlar selam bebeğim bugün tam 7 aylık oldu. Ama gündüzden beribi tuhaftı hep huzursuz huysuz ağlamaklıydı şimdide asla uyumuyor ama çok uykusu var normal hali gibi değil yani bişeyi var ama anlayamadık kucagımıza alınca ya da oyun oynayınca duruyor öbür türlühep ağlamaklı dişmi dedik ama salya akıtması yok ateşi de yok anlamadım atak haftasında da değiliz diye görünüyor başka ne olabilir ki