zehraaktas ayse01_alparslan 6 aylık bebeğime bebelac devam sütü kullanıyorum bir de bebelac gold kaşık maması sütten Bi zarar görmedim
Elifnaz_anne ayse01_alparslan ben Bebelac kullanıyorum çok memnunum 5 aylıkken jullanmaya başladık hiçbir yan etki yapmadı
ayse01_alparslan Nazlican bende Aptamil kullanıyorum bebelaca geçmek istiyorum oğlum son iki aydır kilo almamış ve gazi bitmiyo
Cigdem_58 Bebelaç gold kullanıyorum cok memnun kaldım ben hıc sıkıntı olmadı kılo alımı da cok iyi. Tavsiye ederim.
ayse01_alparslan Cigdem_58 ben şimdi Aptamil veriyorum bu ay dedim acaba Bebelac mi alsam aptamilde geçen ay hiç kilo almamış dedi doktor
Cigdem_58 ayse01_alparslan valla bebelac gold da kılo alıyor oglum maşallah ayına gore iyi kullanırsan
FaaBu ayse01_alparslan bizdede aynı şekilde kilo aldırmadı bugün Bebelac aldım bakalım umarım faydalı olur. Bebelac gold alicaktim ama bi iki eczaneye baktım bulamadım
sbnmcan ayse01_alparslan merhaba epey zaman geçmiş ama sormak istedim aptamil pronutra kullanıyorum ben de ama kilo alımı yavaşladı siz bebelac a geçtiniz mi kilo alımı arttı mı ?
Melmus ayse01_alparslan aldin mi bebelac acaba ya denemedigim mama bi o kaldi yemiyor dogru duzgun mqma ve kilo alimi az 55 gunluk olacak acaba o mama daha mi tatli aptamil kullaniodum
Deletedmom_62 Melmus aptamille kilo almadiysa bebelacla da almaz çünkü aptamil bebelaca oranla daha kaliteli kilo andıran bir mama. Belki iştahı yoktur ya da kan testi yaptırdın mı troidi VS. De olabilir
Hazalibis FaaBu merhaba kilo alımı oldu mu acaba. Aptamil bizede yaramadı kilo alımı olmadı bende Bebelac golda geçmeyi düşünüyorum