Seha bizim de göbek bagi düştükten 1 hafta sonra sarı sıvı gelmeye başlamişti. Bide göbek deliginin tam ortasında kücük et parcası gibi birsey vardi ve oglum cok ağladiginda kaniyordu. Bizde doktora gittik. Doktor cocuk cerrahisine yönlendirdi. Göbek baği tam düşmemiş dedi. Yakmamız lazım orayi dedi. Yakti.1 dk lık işlem zaten acisiz . Ondan sonra gecti şükür. Cocuk cerrahisine gidin bence sizde.