zkaradeniz0426 Arya01 pişik canım Bepanthol kullan çok iyi benim kizimda böyle odu onu kullandım 3 güne geçti
zkaradeniz0426 Arya01 olabilir aslında ben her bezi kullandım kızımi mahvetti en son BİM’in bezi iyi geldi çokta memnunum onu dene istersen
Elifmm Arya01 mantara dönüşmüş travozol sür canım sabaha toparlar biraz ve bebeginin mahremini burdan sil
Yagmur0507 Arya01 benimde kızım geçen hafta bu haldeydi mantar ve pişik kremiyle düzeldi günde 3’er kere sürüp ıslak mendil kullanmadım . Ama doktor geçmezse eğer idrar testi yaptırmamı söyledi enfeksiyon olabilir diye