Arencik Kızlar almayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz bu markayı fiyatı da uygun kullananlar var mı acaba
Anneumudu Arencik ben kullanıyorum csnım hemen hemen hergün. Elim ayağım oldu resmen ama iç hacmi biraz küçük imkan varsa bir tık büyüğü tercih edilebilir 3,5 lt benimki. Temizliğide çok kolay
aselliyam23 Arencik benimkide 3.5lt kapasiteli 3kisiyiz bize yetiyor eğer kalabalık bı aileyseniz 2 3 kez falan pişirmeniz gerekeblr bazen elde yıkıyorum bazende makinaya atıyorum cnm
Arencik Anneumudu 3 buçuk yeter diye düşünüyorum diğerleri çok büyük geldi gözüme ısıtma özelliği oluyor mu mikrodalga gibi ya da buz açma
Selinnildeniz Bende kullanıyorum memnunum. ? Kalabalık aileyseniz yetmez ama 2-3 kişiye yeter . Ben daha çok bebeğim için kek filan yaparken kullanıyorum . Yağsız kızartma yapıyorsunuz ama çok değil işte 2 kişilik anca . Bu benim görüşüm tabi :
Arencik Selinnildeniz teşekkür ederim ısıtma ve buz çözme gibi şeyler de oluyor mu mikrodalga mantığı