Çocuğum 2 yaşını gecti ve bugün saçını bağlarken fark ettim ki hani saç derisi kavliyor tirnagimla biraz uğraştım kavliyor yani birde vücut yapısı kuru cocugumun ve de küçükken egzaması vardı yani şimdi cildiyeye gitmeli miyim yoksa kendim saçına zeytinyağı sürerek nemlendirmeli miyim ne yapmam lazım