Aymeym 4. Ay uyku gerilemesi dönemi hiç merak etme geçiyor ama nacizane şunu söyleyebilirim geceleri uyumuyor ağlıyor diye ışık yanan odada tutma gece gündüz kavramı karışmasın güvenli bağlanmayı incitmeden göz temasını azaltıp sakinleştirici masajlarla destekleyebilirsin sonra geçiyor yorucu evet ama inan bitiyor 😌😌