ayazbebek_0 kesinlikle boyle sacma seyler denemeyin bagirsaklar cok hassasdir ne sabunu biri pekmez der biri sabun der iki cocugum var benimde kabiz degildir bebegin helede amne sutu aliyorsa o kendi yapacagi zamani bilir kendime rutin hazirliyo o rutin olusunca bazen duzenli 3 bazen 4 gunde birde yapa bilir eme biraz huzurusuz olmasida normal bekle sen sadece bebegin dogru zamani bilir 10 gun bile normal labul ediliyor lutfen sacma sapan seyler yapib bebegini yipratma bekle gozlemle