BYS27 merhaba mama veren anneler bebeğinize hangi pozisyonda mama veriyorsunuz kucakta mı yatırarak mı
Damladuru01 BYS27 bebişin keyfine göre bazen yatarak bazen kucakta ama yatarek verince emzirme yastıkları var c şeklinde ona yatırıp veriyorum tamamen yere paralel olmasın diye çünkü yatarak bir şey içmek zor bizim içinde bebek içinde zordur diye düşünüyorum