Bebeğim 15 buçuk aylık. 7 aylıkken uyku eğitimi almayı denedik başarılı olamadık. Hayatımın en en en büyük pişmanlığı budur. Keşke kadını dinleseydim. Bebeğim çok ağlıyor diye bıraktım. Sanki şimdi ağlamıyor mu her uyku öncesi ağlama. Şimdi hem bebeğim ağlıyor hem ben. İyice sinirlerim bozuldu. Sabrım tükendi. Bayılana kadar uyanık tutuyorum yok asla kendi kendine dalmıyor. Tam vaktinde de yatırsam erkende yatırsam geçte yatırsam yarım saat sonra uyanıyor. Hele gece uykusuna yatırınca ilk yarım saat kesin uyuyor sonra 2-3 dk bir yada 10-15 dk bir uyanıyor. Yani öyle saat başı filan da değil. . Her yolu denedim. Emzirerekte uyuttum yanına yatarak da. Sallayarak da. Pıspışlada. Olmuyor. Olmuyor. Gerçekten artık nefret ettim gidip tüplerimi bağlatacam yani öyle istemiyorum öyle gözüm korktu çocuktan.Allah askına varsa çözümü bilen biri bişey söylesin gerçekten öyle çok dua ederim ki.