Zaman tanıyın yavaş yavaş düzelir asla zorlamayın tadım zamanı bizde böyleydik eğer bir sebzeyi haşlayıp verdiğimde yemediği zaman 2. gün çok az zeytinyağı ekledim verdim yada yoğurtla karıştırıp verdim alıştı tadım bitip öğüne geçtiğimizde blw yi denedim ama acıktığı zaman ve yemediğinde hemen mama veya süt vermedim 10-15 dk sonra teklif ettim yedi acele etmeyin zamanla olur inşallah 🙏🏻