Sevgili anneler ek gıdaya, tadımlara ve oturma çalışmalarına ne zaman başladınız? Bebeğim 3 ay 8 günlük. Doktorumuz 6 Ay oncesinde hicbirsey yapmıyoruz dedi ama bizimki oturmaya pek meyilli yine de yapmıyorum. Tadım olarak da bazen hurma bazen muz elime sürüp biraz yalatıyorum. Sizler neler yapıyorsunuz