Miranalim55 ikizlerimden bi tanesi 6 aylık olduğu gün göründü dişleri diğeri 7 ay 24 gün olduğunda göründü. İkisi de emeklemiyor. Bi tanesi çok tembel yüz üstü bile durmaz sürekli kucakta. Birde dişi ne kadar geç çıkartırsa o kadar iyi olur derler o kadar sağlam olurmuş. Dişin erken çıkması iyi bşy degil yani. Bende sizin gibi kafama takıyorum emeklemiyor şunu yapmıyor bunu yapmıyor diye. Sizin bebeğiniz 11 aylıkken yürür Benm bebeğim 13 aylıkken. Sonuç olarak elbet mecburen yürüyecekler. Kendimizi üzdüğümüzle kalıyoruz inan. Bi ara da oğlum kilolu diye üzülüyordum baktım insanlar yedirmek için uğraşıyor yememesi daha zor. Elbet hareket edince kilosu da gidecek. Hiç kafanıza takmayın anı yaşayın bence. Tel bebeğiniz var ne kadar güzel kitaplar okuyun oyunlar oynayın güzel kaliteli vakit geçirmeye bakın bebeğinizle.