Ktyfts Bebeğim 3 ay 15 günlük sadece mama içiyor 1 ay öncesine kadar 2 günde 1 kaka yapardı katı kıvamlı. 2 haftadır da hemen hemen her mama içerken sulu sarı pütürlü şeklinde kaka yapıyo çok az ama normal mi acaba
bsraoyku Ktyfts ya benim kide öyle önceden 2 günde bir yada günde 1 kez yaprdı ama şimdi günde 3 kere yapıyor korkuyorum ishalmi oldu diye
Ktyfts bsraoyku 5den fazla sulu yapınca ishal diye biliyorum ama benim bebek az az yapıyor doldurmuyo