Elimde 2 tane var biri sıfır biri sadece 1 gün kullanıldı bebeğim prematüre olduğu ve beni emerken yorulduğu için bunu ememedi. Doktoru da kilo alımı zaten yavaş olduğu için kolay emebileceği bir biberon kullanmamızı tavsiye etti. Eğer ikisi birlikte olursa 600 yoksa kullanılan 300, sıfır olan 450 tl